Strony

Najlepsze

  • Finanse społeczeństwa warunkiem ustaleń cenowych produktówFinanse społeczeństwa warunkiem ustaleń cenowych produktów
    Społeczeństwo stanowi grupę kształtującą zakresy cenowe poszczególnych produktów. Mimo, że nie bierzemy aktywnego udziału w ustalaniu poszczególnych cen, to nasze zachowania rynkowe decydują o zasadności stosowanych poziomów cenowych oraz o …
  • Praca w WarszawiePraca w Warszawie
    Prawa w Warszawie. Praca w Warszawie jest tematem, który dotyczy wielu milionów Polaków. Badania statystyczne pokazują jednoznacznie, że zdecydowana większość polaków rozważała pracę w stolicy Polski, która gwarantowałaby otrzymywanie wysokiej …

Najnowsze komentarze

    Promocje i zakupy

    Promocje i zakupy. Bardzo ważnym aspektem dla większości przedsiębiorstw jest organizowanie różnego rodzaju promocji dla swoich klientów. Bardzo często promocja stosowana jest wyłącznie jako zabieg marketingowy, który skłonić ma klienta do zakupu właśnie jego towaru dzięki czemu bez konieczności nadmiernego obniżania ceny osiągnie oczekiwany dochód. Promocje i zakupy są nierozerwalnymi składnikami każdego przedsiębiorstwa. To właśnie na hasło promocja wiele osób podejmuje decyzje odnośnie odwiedzenia konkretnego sklepu. Niejednokrotnie jeżeli nawet klient zorientuje się, że towar po promocji nie jest w aż tak korzystnej cenie jaką próbuje mu zasugerować przedsiębiorca to i tak dokonuje zakupu gdyż wie, że dany produkt może nabyć już teraz. Bardzo wiele przedsiębiorstw cyklicznie oferuje promocje na jednolitym poziomie przez co cena promocyjna danego produktu niejednokrotnie jest ceną stałą. Ta praktyka jest bardzo często stosowana przez dużą ilość przedsiębiorstw na terenie całego kraju. Należy pamiętać, że nie zawsze cena promocyjna jest niższa od ceny rynkowej danego produktu.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>