Strony

Najlepsze

  • Zeszyty z nadrukiem
    Zeszyty z nadrukiem umilą Ci naukę. Powoli dobiega końca semestr zimowy, a po dwutygodniowych feriach zacznie się kolejny – letni. Dla wielu uczniów i studentów wiąże się z tym fakt …
  • Pit 36 2017
    PIT 36 2017. Temat wypełniania rozliczeń majątkowych wraca co roku jak bumerang. Każdy dorosły obywatel naszego kraju, zarabiający pieniądze zobowiązany jest do przedstawienia takiego oświadczenia corocznie. Z pomocą przychodzi internet …

Najnowsze komentarze

    Pieniądze nie są tak ważne jak pomysły

    Ostatnimi czasy coraz częściej wśród ogłoszeń skierowanych do osób poszukujących pracy znajdują się oferty z dziedziny sprzedaży bezpośredniej lub katalogowej. O ile pierwsza, często kojarzona z namolnymi akwizytorami, których dosłownie silą nie da się często wyrzucić z domu, o tyle sprzedaż katalogowa opiera się na zainteresowaniu klientów danymi produktami. Różnica polega również na tym, iż oferta katalogowa jest zazwyczaj bardziej rozbudowana, klient może w spokoju przejrzeć katalog często nawet nie wpuszczając przedstawicieli do domów. Dla wielu osób to znaczne udogodnienie gdyż nerwowe przerzucanie kartek w czyjejś obecności nie sprzyja wytworzeniu pozytywnej opinii o firmie ani tym bardziej sprzedawcy który zawitał do naszego domu. zapoznanie się z oferta w domowym zaciszu gwarantuje, że głodny kolejnych zamówień akwizytor nie będzie wydzwaniał do domu lub wysyłał dziesiątki wiadomości na skrzynkę pocztową bądź elektroniczną. Jedną z bardziej znanych firm zajmujących się sprzedażą katalogową jest betterware polska, która od wielu lat wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnym gospodyniom domowym umożliwia zamawianie produktów betterware poprzez elektroniczne i papierowe katalogi. Praca w betterware polega zatem na prezentowaniu treści osobom naprawdę produktami zainteresowanymi lub znającymi już markę i gotowymi na kolejne zakupy. Jest to propozycja zdecydowanie lepsza niż chodzenie od drzwi do drzwi z walizką pełną nieprzydatnych ale efektownych gadżetów. 

    Comments are closed.