Strony

Najlepsze

  • Praca w księgowości dużej firmyPraca w księgowości dużej firmy
    Praca w księgowości, nie należy do najłatwiejszych. Trzeba być umysłem ścisłym, aby być w stanie opanować największe dla nas tajniki i dodatkowo jak najbardziej zasobnie ją zrozumieć. Motywacja do pracy …
  • Czy warto mieć ubezpieczenie?Czy warto mieć ubezpieczenie?
    Złe sytuacje bardzo szybko się rozchodzą o czym doskonale wiedzą osoby jakie zajmują się biznesem. Jest taka zasada, że gdy pojawia się niekorzystna sytuacja dla firmy zły klient przekaże ją, …

Najnowsze komentarze

    Oszczędzanie w firmie to dobra rzecz

    Mając własny biznes musimy umieć zarządzać finansami. Chyba, że jesteśmy w stanie zaufać pierwszej lepszej osobie. Niestety w dzisiejszych czasach zaufanie jest małowartościowe zwłaszcza, jeśli chodzi o biznes. Najważniejsze to mieć dobre wyniki i znać się na rzeczy, cała reszta jest raczej nieważnym i przeszkadzającym tłem. Najważniejsze to wiedzieć, za co nam płacą i robić wszystko jak najlepiej, żeby otrzymać swoje wynagrodzenie. Jeśli jednak zakładamy firmę dobrze jest móc zatrudnić fachowca, który będzie naszym znajomym, kogoś, na kogo będziemy mogli liczyć. Oczywiście sentymenty w biznesie są raczej niewskazane, jeśli jednak mamy możliwość zatrudnić kogoś godnego zaufania i oczywiście (po pierwsze) znającego się na rzeczy to zdecydowanie warto. My sami rozkręcając biznes musimy wiedzieć, na czym się znamy. Musimy umieć odpowiednio sprzedać swój pomysł, stworzyć coś niepowtarzalnego, co da nam pieniądze a klientom satysfakcję. Trzeba mieć nosa do interesów, by firma mogła zarabiać, ale też odkładać pieniądze na niespodziewane wydatki.

    Comments are closed.