Strony

Najlepsze

Najnowsze komentarze

    Możliwości jakie stwarza marketing rekomendacji

    Sporo firm doceniło już możliwości marketingu rekomendacji. Obecnie konsumenci rozmawiają ze sobą o produktach danych firm dużo więcej niż wcześniej. Według raportu badawczego znanej firmy, poleceniu znajomego ufa aż 90 proc. z przebadanych. Klienci dużo chętniej angażują się w testowanie i wyrażają swoje opinie o produktach. Niedawno na tego typu kampanię zdecydował się polski producent przypraw. Otóż wysłał on do 2500 kobiet z całej Polski specjalne paczki. Każda z nich zawierała 14 przypraw dla adresatki przesyłki, cztery dla jej znajomych oraz materiały informacyjne. Do celów wymiany opinii i dzielenia się doświadczeniami stworzono specjalne forum dyskusyjne. Najważniejszymi celami kampanii były budowa świadomości marki produktu w grupie docelowej, a także badania oraz pozyskanie grupy odbiorców. Warto skorzystać z takiego doświadczenia i spróbować przenieść je na własny grunt, bowiem jak się okazuje „z polecenia” odwiedzamy nie tylko pobliskiego fryzjera, czy kwiaciarnię, ale także decydujemy się na zakupy niektórych marek.

    Comments are closed.