Strony

Najlepsze

  • Gospodarka światowa
    Wiele osób marzy o przeprowadzce na wieś, wyobrażając sobie cudowne letnie wieczory spędzane w ogrodzie w towarzystwie rodziny i zachwyconych znajomych, którzy przyjechali na weekend. Zima z kolei kusi nienaruszonymi …
  • Konto firmowe
    W biznesie jakiegokolwiek rodzaju trzeba przede wszystkim zawsze być przygotowanym na to, że coś może się nie udać, coś zepsuć się. Dlatego też tak ważne jest przygotowanie się, obrona przed …

Najnowsze komentarze

    Kluczowy dla firmy jest serwis

    Sprzedając towar czy usługę zawsze trzeba pamiętać o obsłudze posprzedażowej. Serwis jest zdecydowanie bardzo ważnym tematem, decyduje bowiem, o tym czy klient będzie zadowolonym, a co za tym idzie czy wróci do nas po kolejny towar lub usługę. Jeśli firma ma klientów w całym kraju, warto podzielić serwis na obszary działań poszczególnych techników. Takie rozwiązanie zmniejsza koszty, a także skraca czas ewentualnego dojazdu do klienta. Dostępność kompetentnego serwisu jest sprawą kluczową, dlatego warto zadbać, aby technicy posiadali gruntowne wykształcenie, najlepiej poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. Trzeba też pamiętać o stałym podnoszeniu ich kwalifikacji, ponieważ na rynku stale pojawiają się nowe rozwiązania. Sprawnemu zespołowi w terenie jest także potrzebne sprawne biuro w centrali, które dobrze zorganizuje ich pracę, zadba o dostępność części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, czy aktualizacji oprogramowania. Połączenie tych dwóch elementów sprawi, że z pewnością dobrze obsłużymy naszego klienta.

    Comments are closed.