Strony

Najlepsze

  • FuzjaFuzja
    Biznes ma to do siebie, że wiele się w nim dzieje. Nie można się temu dziwić. Panujące na naszym rynku warunki sprawiają, iż konieczne jest nie tylko elastyczne dopasowywanie się …
  • Firmy z KrakowaFirmy z Krakowa
    Firmy z Krakowa. Polska jest jednym z krajów Europy środkowej w którym ośrodki miejskie należą do najprężniej rozwijających się w tej części Europy. Gwałtownie rosnąca liczba ludności, nowoczesne inwestycje, a …

Najnowsze komentarze

    Kluczowy dla firmy jest serwis

    Sprzedając towar czy usługę zawsze trzeba pamiętać o obsłudze posprzedażowej. Serwis jest zdecydowanie bardzo ważnym tematem, decyduje bowiem, o tym czy klient będzie zadowolonym, a co za tym idzie czy wróci do nas po kolejny towar lub usługę. Jeśli firma ma klientów w całym kraju, warto podzielić serwis na obszary działań poszczególnych techników. Takie rozwiązanie zmniejsza koszty, a także skraca czas ewentualnego dojazdu do klienta. Dostępność kompetentnego serwisu jest sprawą kluczową, dlatego warto zadbać, aby technicy posiadali gruntowne wykształcenie, najlepiej poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. Trzeba też pamiętać o stałym podnoszeniu ich kwalifikacji, ponieważ na rynku stale pojawiają się nowe rozwiązania. Sprawnemu zespołowi w terenie jest także potrzebne sprawne biuro w centrali, które dobrze zorganizuje ich pracę, zadba o dostępność części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, czy aktualizacji oprogramowania. Połączenie tych dwóch elementów sprawi, że z pewnością dobrze obsłużymy naszego klienta.

    Comments are closed.