Strony

Najlepsze

  • Postęp technicznyPostęp techniczny
    Dziedzina taka jak ekonomia powiązana jest w nierozerwalny sposób z wieloma innymi aspektami naszego życia. W ramach przykładów podać tutaj można chociażby postęp techniczny – samo to pojęcie w zestawieniu …
  • Podatki – jak żyć z nimi w zgodziePodatki – jak żyć z nimi w zgodzie
    Jest jedna taka rzecz, co do której wszyscy się zgadzają. Chodzi oczywiście o znienawidzoną przez wszystkich czynność. Cóż jest tą czynnością? Oczywiście nic innego jak tylko płacenie podatków. Jednak czym …

Najnowsze komentarze

    Kluczowy dla firmy jest serwis

    Sprzedając towar czy usługę zawsze trzeba pamiętać o obsłudze posprzedażowej. Serwis jest zdecydowanie bardzo ważnym tematem, decyduje bowiem, o tym czy klient będzie zadowolonym, a co za tym idzie czy wróci do nas po kolejny towar lub usługę. Jeśli firma ma klientów w całym kraju, warto podzielić serwis na obszary działań poszczególnych techników. Takie rozwiązanie zmniejsza koszty, a także skraca czas ewentualnego dojazdu do klienta. Dostępność kompetentnego serwisu jest sprawą kluczową, dlatego warto zadbać, aby technicy posiadali gruntowne wykształcenie, najlepiej poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. Trzeba też pamiętać o stałym podnoszeniu ich kwalifikacji, ponieważ na rynku stale pojawiają się nowe rozwiązania. Sprawnemu zespołowi w terenie jest także potrzebne sprawne biuro w centrali, które dobrze zorganizuje ich pracę, zadba o dostępność części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, czy aktualizacji oprogramowania. Połączenie tych dwóch elementów sprawi, że z pewnością dobrze obsłużymy naszego klienta.

    Comments are closed.