Strony

Najlepsze

  • Zacząć przygodę e-biznesowąZacząć przygodę e-biznesową
    Wiele osób zaczyna zastanawiać się nad decyzją pracowania przez Internet. Jednak powstrzymuje ich tutaj fakt, że nie wiedzą jak rozpocząć swoją przygodę z e-biznesem. Jest kilka możliwości programy partnerskie, sklepy …
  • Stojaki do bombekStojaki do bombek
    Stojaki do bombek. Ozdoby świąteczne co roku zaprzątają nam głowy. Rosnąca ich ilość niejednokrotnie może przytłoczyć przeciętnego Kowalskiego. Czy to przechadzając się po mieście, czy też odwiedzając znajomych, czy ostatecznie …

Najnowsze komentarze

    Kluczowy dla firmy jest serwis

    Sprzedając towar czy usługę zawsze trzeba pamiętać o obsłudze posprzedażowej. Serwis jest zdecydowanie bardzo ważnym tematem, decyduje bowiem, o tym czy klient będzie zadowolonym, a co za tym idzie czy wróci do nas po kolejny towar lub usługę. Jeśli firma ma klientów w całym kraju, warto podzielić serwis na obszary działań poszczególnych techników. Takie rozwiązanie zmniejsza koszty, a także skraca czas ewentualnego dojazdu do klienta. Dostępność kompetentnego serwisu jest sprawą kluczową, dlatego warto zadbać, aby technicy posiadali gruntowne wykształcenie, najlepiej poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. Trzeba też pamiętać o stałym podnoszeniu ich kwalifikacji, ponieważ na rynku stale pojawiają się nowe rozwiązania. Sprawnemu zespołowi w terenie jest także potrzebne sprawne biuro w centrali, które dobrze zorganizuje ich pracę, zadba o dostępność części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, czy aktualizacji oprogramowania. Połączenie tych dwóch elementów sprawi, że z pewnością dobrze obsłużymy naszego klienta.

    Comments are closed.