Strony

Najlepsze

  • PodażPodaż
    To zagadnienie z zakresu ekonomii ściśle dotyczy samych sprzedających. Prawo podaży głosi, że producenci szacują taką ilość produkcji danych dóbr, na jaka jest zapotrzebowanie na rynku. Aby mogło dojść do …
  • Ekonomiczne zużycie wody w naszym domuEkonomiczne zużycie wody w naszym domu
    Przeglądając witryny, serfując w sieci i będąc na bieżąco z najnowszymi, nieraz bardzo zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi, często napotykamy się na te same zwroty. Nie przywiązujemy do nich wagi, ale tak naprawdę …

Najnowsze komentarze

    Kluczowy dla firmy jest serwis

    Sprzedając towar czy usługę zawsze trzeba pamiętać o obsłudze posprzedażowej. Serwis jest zdecydowanie bardzo ważnym tematem, decyduje bowiem, o tym czy klient będzie zadowolonym, a co za tym idzie czy wróci do nas po kolejny towar lub usługę. Jeśli firma ma klientów w całym kraju, warto podzielić serwis na obszary działań poszczególnych techników. Takie rozwiązanie zmniejsza koszty, a także skraca czas ewentualnego dojazdu do klienta. Dostępność kompetentnego serwisu jest sprawą kluczową, dlatego warto zadbać, aby technicy posiadali gruntowne wykształcenie, najlepiej poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. Trzeba też pamiętać o stałym podnoszeniu ich kwalifikacji, ponieważ na rynku stale pojawiają się nowe rozwiązania. Sprawnemu zespołowi w terenie jest także potrzebne sprawne biuro w centrali, które dobrze zorganizuje ich pracę, zadba o dostępność części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, czy aktualizacji oprogramowania. Połączenie tych dwóch elementów sprawi, że z pewnością dobrze obsłużymy naszego klienta.

    Comments are closed.