Strony

Najlepsze

  • Wspieranie samo zatrudnienia w PolsceWspieranie samo zatrudnienia w Polsce
    W Polsce zauważamy tendencje do podejmowania najrozmaitszych kroków wspierających samo zatrudnienie obywateli. Jest to związane z postępującym kryzysem gospodarczym ,który wywołał szereg zwolnień grupowych pracowników oraz zwiększającą się liczbą bezrobotnych …
  • Zarobek na spadku cenZarobek na spadku cen
    Coraz częściej młody człowiek porywa się na stworzenie swojego własnego interesu. Niepokojące jest to, że jest w nim mnóstwo egoizmu, pychy, brak jakichkolwiek zasad, szacunku. Finanse w życiu nie są …

Najnowsze komentarze

    Kluczowy dla firmy jest serwis

    Sprzedając towar czy usługę zawsze trzeba pamiętać o obsłudze posprzedażowej. Serwis jest zdecydowanie bardzo ważnym tematem, decyduje bowiem, o tym czy klient będzie zadowolonym, a co za tym idzie czy wróci do nas po kolejny towar lub usługę. Jeśli firma ma klientów w całym kraju, warto podzielić serwis na obszary działań poszczególnych techników. Takie rozwiązanie zmniejsza koszty, a także skraca czas ewentualnego dojazdu do klienta. Dostępność kompetentnego serwisu jest sprawą kluczową, dlatego warto zadbać, aby technicy posiadali gruntowne wykształcenie, najlepiej poparte wieloletnim doświadczeniem w branży. Trzeba też pamiętać o stałym podnoszeniu ich kwalifikacji, ponieważ na rynku stale pojawiają się nowe rozwiązania. Sprawnemu zespołowi w terenie jest także potrzebne sprawne biuro w centrali, które dobrze zorganizuje ich pracę, zadba o dostępność części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, czy aktualizacji oprogramowania. Połączenie tych dwóch elementów sprawi, że z pewnością dobrze obsłużymy naszego klienta.

    Comments are closed.