Strony

Najlepsze

  • Pit 36 2017Pit 36 2017
    PIT 36 2017. Temat wypełniania rozliczeń majątkowych wraca co roku jak bumerang. Każdy dorosły obywatel naszego kraju, zarabiający pieniądze zobowiązany jest do przedstawienia takiego oświadczenia corocznie. Z pomocą przychodzi internet …
  • Decyzje dotyczące organizacji firmyDecyzje dotyczące organizacji firmy
    Jeśli zakładamy firmę musimy między innymi zdecydować jaką będzie miała ona formę. Większość osób decyduje się na zakładanie działalności gospodarczej, jaka prowadzone jest przez osobę fizyczną. Taką firmę możemy bardzo …

Najnowsze komentarze

    Biznesmen musi być dobrym menedżerem

    Menedżer to ktoś, kto jest na czele kierownictwa jakiejś firmy. Rolą menedżera jest używać tak skutecznie jak to tylko możliwe zasoby które ma do dyspozycji aby osiągnąć jak największą korzyść z nich. Innymi słowy, zwiększyć użyteczność produkcyjną swojej firmy. Musi zarządzać, nadzorować, być odpowiedzialnym za planowanie, uzyskanie i nadawanie zasobów, celów. Od niego będzie zależeć sukces lub porażka każdej firmy. Musi umieć nakazywać, decydować, mówić co trzeba robić, kontrolować i nadzorować pracowników. Z drugiej strony, pracownicy muszą uważać swojego menedżera jako współpracownika który słucha ludzi, który budzi zaufanie i jest akceptowany przez zespół. Musi on być pomocnikiem zespołu, który się rozwija pod jego opieką. Przywództwo jest bardzo ważne i wciela się poprzez zdolność szefa do kierowania, i ma znaczenie dla przetrwania jakiejkolwiek firmy. Jeśli biznesmen chce się utrzymać na rynku, musi spełniać swoje zadania w taki sposób, aby konkurencja nie stała się przeszkodą do osiągnięcia zadowalających wyników.

    Comments are closed.